Namen projekta je usposobiti izobraževalce odraslih do te mere, da postanejo mojstri kombiniranega učenja in da bodo lahko usposabljali in motivirali druge učitelje za uporabo kombiniranega učenja. V projektu zasledujemo naslednje cilje: - izboljšati spretnosti izobraževalcev odraslih na področju kombiniranega učenja, - povečati zmogljivost organizacij za izobraževanje odraslih pri ponudbi kombiniranega učenja in - izboljšati ponudbo usposabljanja v sektorju izobraževanja odraslih na področju inovativnih metodologij poučevanja z uporabo IKT.
vabimo vas k sodelovanju v projektu, v katerem se ukvarjamo s sodobnimi metodami poučevanja in digitalno tehnologijo.
Nač cilj je
zbrati primere dobrih praks oz. zgodb o poučevanju v povezavi z uporabo
digitalnih tehnologij iz 5 različnih držav
in opolnomočiti
učitelje za še bolj suvereno delo na tem področju. Zato k sodelovanju vabimo
tiste med vami,
ki ste
pripravljeni na nekaj novega in vas veseli delo v mednarodni ekipi.
Kaj vam bo
sodelovanje v projektu prineslo?
V ekipi, ki jo sestavljava sodelavki UPI-ja Tina Baloh in Biserka Neuholt Hlastec, so še partnerji iz
Tehniške univerze
Dublin ter organizacije za izobraževanje odraslih iz Grčije (Pirej), Cipra
(Nikozija) in Španije (Reus).
Kako se prijavite k sodelovanju?
Prosimo, da se k
sodelovanju prijavite tako, da izpolnite vprašalnik/obrazec za prijavo
na naslednji povezavi:
https://forms.gle/wN2Qs8mvyhxo4zNh9
Prijave sprejemamo do ponedeljka, 17. 10.
Vse, kar potrebujete za sodelovanje v projektu, sta znanje angleščine in motivacija za sodelovanje.
Vzdušje na prvem sestanku Erasmus+ projekta Blended Learning International Train the Trainer BLITT, ki smo ga gostili v Žalcu, je bilo odlično, Delovno in prijetno.
Veselimo se novega projekta, s katerim bomo krepili kompetence učiteljev za izvajanje kombiniranega učenja. Pri tem bomo sodelovali s partnerji iz Grčije, Irske, Španije in Cipra.
Izobraževalci odraslih so
preobremenjeni z možnostmi, ki jih je v izobraževanje prinesla digitalna doba.
Ker ni strateškega pristopa k stalnemu usposabljanju izobraževalcev odraslih na
področju kombiniranega učenja v različnih državah po Evropi, so le-ti
prepuščeni predvsem lastni samoiniciativnosti, ko gre za uvajanje kombiniranega
učenja (in inovativnih učnih praks, ki vključujejo digitalne tehnologije na
splošno). Medtem ko nekateri od njih morda obvladajo uporabo posameznih
spletnih orodij, večina nima znanja in spretnosti, da bi obstoječe
(tradicionalne) tečaje preoblikovala v ustrezne tečaje kombiniranega učenja.
Prav tako nimajo dovolj znanja za kombiniranje spletnih in nespletnih dejavnosti
na smiseln način, ki zahteva hkratno osredotočenje na različne dejavnike, kot
so potrebe učencev, učni cilji in rezultati, spletna komunikacija, spletno
ocenjevanje itd.
S praktičnim pristopom
bodo izobraževalci odraslih v projektu pridobili spretnosti, s katerimi bodo preoblikovali
svoje obstoječe tradicionalne tečaje, tako da bodo bolj prilagodljivi glede
časa, kraja in tempa izvajanja poučevanja in učenja.
Glavna rezultata projekta
sta zbirka primerov dobrih praks kombiniranega učenja in izobraževalni program o kombiniranem učenju za
izobraževalce odraslih(TRAIN-THE-TRAINER). Slednji bo služil kot referenčna
točka in kakovostno orodje za vse izobraževalce odraslih, ki želijo zasnovati
kakovostno kombinirano izobraževanje za odrasle tako, da tradicionalni tečaj
razdelijo na posamezne učne enote in ga zasnujejo kot kombinirani tečaj. Tečaj
za usposabljanje izobraževalcev odraslih bo temeljil na dveh predhodnih
tečajih, razvitih v okviru projekta. Izbranih bo 15 izobraževalcev odraslih, ki
se bodo udeležili tridnevnega mednarodnega usposabljanja, kjer bodo preizkusili
pilotno verzijo usposabljanja za trenerje in postali "mojstri
kombiniranega učenja". Ti bodo kasneje usposobili dodatnih 50
izobraževalcev odraslih v partnerskih organizacijah in tako povečali učinek
projekta.