Na UPI - ljudski univerzi Žalec se zavedamo odgovornosti za kakovost izobraževanja odraslih, zato zanjo sistematično skrbimo in združujemo različne standarde kakovosti.
Cilji:
STANDARD KAKOVOSTI ISO 9001
Leta 2000 uveden sistem kakovosti po mednarodnem standardu ISO 9001 nas zavezuje k učinkovitemu obvladovanju organizacije, vodenja in upravljanja poslovnega procesa. Standard kakovosti je dokumentiran v Poslovniku kakovosti, ki je za nas temeljni dokument upravljanja s sistemom kakovosti v podjetju. Kakovost zagotavljamo v vseh fazah poslovnega procesa.
Motiviranost za kakovost pri vseh zaposlenih dosegamo s stalnim usposabljanjem in stimulativnimi faktorji nagrajevanja. Uveljavili smo načelo, da vsak delavec odgovarja za kakovost svojega dela, ki mora v celoti zadovoljiti tako zunanje kupce kot tudi vse sodelavce v poslovnem procesu.
Da bi ugotovili ustreznost,
učinkovitost in stalnost izvajanja sistema kakovosti, vodstvo pregleduje
delovanje tega sistema in zahteva redno izvajanje notranje presoje v skladu z
letnim delovnim načrtom. Vsako leto imamo tudi zunanjo presojo s strani
organizacije SIQ in letošnjo smo uspešno prestali v novembru.
Naše storitve, ki jih tržimo s svojim imenom, ustrezajo vsem zahtevam nacionalnih in mednarodnih standardov, za kar smo pridobili ustrezne verifikacije in certifikate.
Cilje kakovosti določamo v okviru kratkoročnih in dolgoročnih načrtov zavoda.