UPI-Ljudska univerza Žalec je javni
zavod, ki poleg tega, da opravlja javno službo, svoje storitve prodaja
tudi na trgu. Kakovost naših storitev je v skladu z zahtevami, potrebami
in pričakovanji kupcev ter domačimi in mednarodnimi predpisi in
standardi na področju izobraževanja. Zadovoljstvo kupcev naših storitev
je naša prednostna naloga.
Sistem kakovosti smo zasnovali v skladu z zahtevami mednarodnih standardov kakovosti ISO 9001:2008. Dokumentiran je v Poslovniku kakovosti, ki je za nas temeljni dokument upravljanja s sistemom kakovosti v podjetju. Kakovost zagotavljamo v vseh fazah poslovnega procesa.
Udeležencem naših izobraževalnih oblik zagotavljamo:
Stalno se trudimo, da bi izboljšali kakovost naših storitev ter znižali stroške poslovanja.
Motiviranost za kakovost pri vseh zaposlenih dosegamo s stalnim usposabljanjem in stimulativnimi faktorji nagrajevanja. Uveljavili smo načelo, da vsak delavec odgovarja za kakovost svojega dela, ki mora v celoti zadovoljiti tako zunanje kupce kot tudi vse sodelavce v poslovnem procesu.
Da bi ugotovili ustreznost, učinkovitost in stalnost izvajanja sistema kakovosti, vodstvo pregleduje delovanje tega sistema in zahteva redno izvajanje notranje presoje v skladu z letnim delovnim načrtom.
Naše storitve, ki jih tržimo s svojim imenom, ustrezajo vsem zahtevam nacionalnih in mednarodnih standardov, za kar smo pridobili ustrezne verifikacije in certifikate.
Cilje kakovosti določamo v okviru kratkoročnih in dolgoročnih načrtov zavoda.